Brancheløsning - Café/Restaurant

susi_bigimage.jpg

Forøg din omsætning, lav færre booking -og bestillingsfejl og skab større kundeloyalitet

Med vores brancheløsning til restauranter og caféer, kan du tiltrække flere kunder, øge kundeloyaliteten og spare tid på take away bestillinger.

70% af dine kunder foretrækker, at interagere med din forretning via deres smartphone, især bord -og madbestilling ligger højt på listen over services som kunderne helst selv vil klare, uden telefonisk kontakt. Vores brancheløsning er skræddersyet til restauranter og caféer, og er fyldt med værktøjer der gør det både lettere og mere effektivt, at interagere med dine kunder.

I modsætning til andre take away systemer, betaler du IKKE en del af din omsætning for vores løsning - kun en fast, lav, månedlig ydelse, uanset hvor mange bestillinger du får. 

BOOK BORD BOOK BORD
TAKE AWAY BESTILLING TAKE AWAY BESTILLING
DEALS DEALS
KUNDEKLUB M. INTEGRATION TIL FACEBOOK KUNDEKLUB M. INTEGRATION TIL FACEBOOK
MENUKORT MENUKORT
PUSH BESKEDER PUSH BESKEDER
KONTAKTMODUL KONTAKTMODUL
MULIGHED FOR FLERE LOKATIONER MULIGHED FOR FLERE LOKATIONER
NYHEDER NYHEDER
restaurant2.png

Lad dine kunder bestille bord direkte i app'en. Derved opnår du større belægning, færre fejl og du sparer værdifuld tid på telefonen.

Vi integrerer med en lang række systemer, som eks. Booketbord, EasyTableBooking mfl.

Vores løsning til resturanter og caféer kan indeholde et modul til take away, hvor dine kunder kan bestille mad både via app og web. Løsningen indeholder desuden komplet håndtering af ordre og betalinger.

Take away modulet har en fast, lav månedlig pris -uanset antallet af bestillinger og omsætning.

restaurant1.png
restaurant3.png

Lav din egen kundeklub, med vores unikke loyalitets-modul, kan dine kunder optjene point v. køb, eller check-in og opslag på Facebook.

Dine kunder føler sig værdsatte og giver dig samtidig, uvurderlig markedsføring på de sociale medier

Intuitivt CMS

Alle vores branche-apps bygges og håndteres af vores intuitive CMS. Det betyder, at du selv kan opdatere, redigere og opdatere din app med nyt indhold. Så snart du er færdig med, at redigere indholdet skubbes det ud til brugerne.

I CMS’et ligger der også et omfattende interaktionsmodul, hvor du bl.a. kan sende push-beskeder til dine kunder, lave en kundeklub eller oprette specielle tilbud, og på den måde øge både antallet af brugere, samt større kundeloyalitet.

Antallet af brugere, brugsmønstre og aktivitet på app’en bliver opsamlet og tracket via statistikmodulet, så du altid har et overblik over, hvor mange der aktivt bruger din app og ikke mindst, hvordan den bliver brugt.

Du får således 100% kontrol over din app, hvor alt er dynamisk og kan opdateres direkte fra CMS’et.

Alt er opbygget med udgangspunkt i, at skabe et system så simpelt og intuitivt, at manualer og instruktions-videoer bliver overflødige. Når din app er færdigudviklet, gennemgår vi systemet med dig, hvilket tager ca. 20 minutter. Herefter er du klar til, at stå på egne ben.

macbook-air.png