Brancheløsning - Events

mic.jpg

Skab større interaktion med dine deltagere

Med vores brancheløsning til events kan du skabe et interaktivt værktøj, der interagerer bedre med deltagerne på dit event, end noget andet medie.

Løsningen er pakket med værktøjer, der både understøtter dit event med informationer, men også giver mulighed for, en høj grad af interaktion med og mellem dine deltagere. Det er bl.a. muligt at have eks. en paneldebat, hvor der via app'en kan stilles spørgsmål, der kan kommenteres på indlæg og deles til eks. Facebook.

Der er ligeledes indbygget en kalender, der kan indeholde vigtige datoer tidspunkter før, under og efter eventet. Kalenderen er naturligvis integreret med den, der ligger lokalt på telefonen.

INTERAKTIONSMODUL INTERAKTIONSMODUL
PROGRAM M. KALENDER INTEGRATION PROGRAM M. KALENDER INTEGRATION
PERSONMODUL M. INFO OM EKS. KUNSTNER, OPLÆGSHOLDER ELLER LIGN. PERSONMODUL M. INFO OM EKS. KUNSTNER, OPLÆGSHOLDER ELLER LIGN.
LOKATIONER M. GPS VEJLEDNING LOKATIONER M. GPS VEJLEDNING
VIDEO/STREAMING-MODUL VIDEO/STREAMING-MODUL
PUSH BESKEDER PUSH BESKEDER
SPONSOREKSPONERING SPONSOREKSPONERING
SOCIALE MEDIER SOCIALE MEDIER
DELTAGERLISTE DELTAGERLISTE
event1.png

Lad dine deltagere stille spørgsmål, kommentere eller "like" og dele opslag, overpå de sociale medier. Du kan eks. også køre en live-afstemning.

Se eks. oplægsholdere, paneldeltagere eller kunstnere, med uddybende baggrundsinformation, biografi og link til LinkedIN

event2.png
event3.png

Holder du dit event, spredt over flere lokationer, kan modulet her give GPS-vejledninger, informere om tider og events på den pågældende lokaltion.

Intuitivt CMS

Alle vores branche-apps bygges og håndteres af vores intuitive CMS. Det betyder, at du selv kan opdatere, redigere og opdatere din app med nyt indhold. Så snart du er færdig med, at redigere indholdet skubbes det ud til brugerne.

I CMS’et ligger der også et omfattende interaktionsmodul, hvor du bl.a. kan sende push-beskeder til dine kunder, lave en kundeklub eller oprette specielle tilbud, og på den måde øge både antallet af brugere, samt større kundeloyalitet.

Antallet af brugere, brugsmønstre og aktivitet på app’en bliver opsamlet og tracket via statistikmodulet, så du altid har et overblik over, hvor mange der aktivt bruger din app og ikke mindst, hvordan den bliver brugt.

Du får således 100% kontrol over din app, hvor alt er dynamisk og kan opdateres direkte fra CMS’et.

Alt er opbygget med udgangspunkt i, at skabe et system så simpelt og intuitivt, at manualer og instruktions-videoer bliver overflødige. Når din app er færdigudviklet, gennemgår vi systemet med dig, hvilket tager ca. 20 minutter. Herefter er du klar til, at stå på egne ben.

macbook-air.png