Vores B2B brancheløsning er et rent plug & play-produkt till B2B virksomheder, der har sælgere på landevejen og gerne vil udskifte det gammeldags katalog, med en langt mere tidsbesparende løsning.
B2B app'en giver desuden, kunderne mulighed for nemt at lave en bestilling selv - enten via varenummer, produktnavn, eller blot ved at scanne stregkoden på varen.
Løsningen kører som standard med vare og kundeimport fra Excel, men kan integreres direkte i et økonomisystem.
Der kræves ingen integration for, at komme i gang med løsningen. Alle varer og kunder kan indlæses fra en almindelig Excel-fil.
Løsningen indeholder hele varesortimentet, med varkort der kan vise billede og uddybende information om varen. Vare fremsøges let via varenr. EAN, fritekst eller ved at scanne stregkoden på varen.
App'en er forberedt til integration, hvor der let kan etableres et samspil med de mest gængse økonomisystemer, så der kan spares endnu flere arbejdsgange.
Alle vores branche-apps bygges og håndteres af vores intuitive CMS. Det betyder, at du selv kan opdatere, redigere og opdatere din app med nyt indhold. Så snart du er færdig med, at redigere indholdet skubbes det ud til brugerne.
I CMS’et ligger der også et omfattende interaktionsmodul, hvor du bl.a. kan sende push-beskeder til dine kunder, lave en kundeklub eller oprette specielle tilbud, og på den måde øge både antallet af brugere, samt større kundeloyalitet.
Antallet af brugere, brugsmønstre og aktivitet på app’en bliver opsamlet og tracket via statistikmodulet, så du altid har et overblik over, hvor mange der aktivt bruger din app og ikke mindst, hvordan den bliver brugt.
Du får således 100% kontrol over din app, hvor alt er dynamisk og kan opdateres direkte fra CMS’et.
Alt er opbygget med udgangspunkt i, at skabe et system så simpelt og intuitivt, at manualer og instruktions-videoer bliver overflødige. Når din app er færdigudviklet, gennemgår vi systemet med dig, hvilket tager ca. 20 minutter. Herefter er du klar til, at stå på egne ben.